pondelok 25. júla 2016

Video: Avon kampaň 10/2016 + Novinky

Ahojte, 
ešte dnes si dáme video a potom už mám pre Vás pripravený článok. V dnešnom videu Vám ukážem najlepšie ponuky z aktuálneho Avon katalógu 10/2016 a samozrejme aj produkty, ktoré som si objednala. Kampaň 10 končí túto Stredu 27. 7. 2016. Na konci videa Vám ešte ukážem novinky ďalšieho kvartálu, ktoré som dostala na meetingu.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Odkazy:
Vôňa Brazil Beat vo videu: https://www.youtube.com/watch?v=dpEXHxrqlQQ

Nalíčená som:
Penový make-up Ideal Flawless - odtieň Nude, Avon
Tekutý korektor so zmatňujúcim účinkom Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Kompaktný púder Luxe - odtieň Light Medium Silk, Avon
Bronzový duo púder Avon Glow, Avon
Ultra Blush Palette Sugar and Spice, Makeup Revolution London
Gélová maskara na obočie Make me brow - odtieň 02 browny brows, Essence
Paletka očných tieňov You´re Geogeous,  I hard makeup
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big&Multiplied - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Shine Burst - odtieň Peach Punch, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty 60 seconds Super Shine - odtieň 407 Hot Tropicana, Rimmel London

Na sebe mám:
Šaty - New Yorker
Náhrdelník s príveskom - Altero


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára