piatok 29. júla 2016

Video: Ako skladujem bižutériu + moja zbierka

Ahojte,
vzhľadom na to že na víkend odchádzame, mám pre Vás už teraz pripravené nové video. Aj keď sa už onedlho budeme sťahovať, chcela som Vám toto skladovanie natočiť ešte aj teraz, aby sme to potom mohli porovnať :-).
Väčšinu svojej bižutérie mám z Avonu, ale kupujem si ju aj hocikde inde. Z Avonu bižutéria neobsahuje nikel a tak je vhodná aj pre alergikov. Osobne mi niektorý kúsky držia aj niekoľko rokov. Problém mám akurát s dlhými retiazkami, ale to aj z Avonu a aj z iných obchodov. Tie mi sčernajú najrýchlejšie. Osobne si myslím, že mám bižutérie dosť a skôr je taká klasická. Aj výraznejšie kúsky mám v decentnejších prevedeniach. Väčšinu mojej bižutérie ste už aj tak mohli na mne vidieť vo videách.
Prajem Vám príjemné sledovanie a som zvedavá na Vaše komentáre.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára