štvrtok 18. augusta 2016

Laky na nechty s neónovým efektom, Avon

Ahojte,
leto je ako stvorené na skúšanie rôznych farebných lakov na nechty. Výrazných a takých, ktoré majú aj nejaký efekt navyše. Keď som v Avon katalógu prvýkrát uvidela laky na nechty s neónovým efektom, hneď som ich aj chcela vyskúšať. Dnešný článok teda bude o týchto lakoch.

Lak na nechty s neónovým efektom, 10 ml, Avon

V ponuke sú na výber 4 rôzne odtiene s neónovým efektom - modrý, oranžový, červený a ružový. Mňa najviac zaujali posledné dva a aj som si ich objednala. Laky obsahujú jemné trblietky, ktoré zabezpečujú odrážanie svetla, vďaka čomu sa tak pekne lesknú. Na druhej strane vďaka trblietkam ide lak trošku ťažšie z nechtov dole, ale nie je to nič strašné.


Ružový lak je v odtieni Striking Pink a podľa mňa je úžasný. Ide o krásnu sýto ružovú farbu. Úplne ideálny lak na leto, ktorý som si už pri prvom lakovaní obľúbila. V tomto laku nájdete ružové, modré a zlaté trblietky.


Červený lak nesie názov Red Shock a veľa ľudí (dokonca aj mužov) mi ho pochválilo. V tomto prípade má lak klasickú červenú farbu, ale trošku výraznejšiu. Lak má v sebe zlaté a veľmi jemné ružové trblietky.

Čo sa týka výdrže týchto lakov, tak na nechtoch mi vydržali pekné tak 4 - 5 dní. Ich cena je v aktuálnom katalógu 3, 50 €. Ďalšie plus je, že laky sú vyrobené vo Francúzsku.

Osobne sa mi veľmi páčia tieto laky a určite ich odporúčam vyskúšať. V mojom prípade sa mi určite budú spájať s letom 2016.
Vaša Petra

1 komentár: