štvrtok 4. augusta 2016

Recenzia: Sprchovacia pena a sprchovacie želé, Avon

Ahojte,
v dnešnej recenzii som si pre Vás pripravila trošku netradičnejšie verzie produktov na sprchovanie. Leto je ako stvorené na skúšanie takýchto prípravok, keďže sa v lete sprchujeme oveľa častejšie ako v zime. Oba produkty sú z Avonu.


Sprchovacia pena s výťažkom zo semien stromu Moringa z Himalájí Planet Spa, Avon
Myšlienka osprchovať sa s penou ma zaujala už na prvý pohľad. Veľkou výhodou je pre mňa praktický a rýchly aplikátor. Pena sa po pokožke príjemne rozotiera a pekne ju vyčistí. Ja na holenie nôh často využívam len sprchovacie gély a aj táto pena mi poslúžila rovnako dobre. Akurát sa neviem rozhodnúť, či sa mi vôňa peny páči alebo nie. Vonia tak sviežo a zároveň v nej cítim niečo bylinkové až korenisté. Prvýkrát som Vám penu ukazovala vo videu Avon kampaň 8/2016. Za 150 ml balenie zaplatíte v katalógu cca 4, 90 €. Celkovo som s týmto produktom spokojná a určite sa poobzerám aj po iných sprchovacích penách.


Sprchovacie želé s granátovým jablkom a mangom Naturals, Avon
Ďalší zaujímavý produkt na sprchovanie je určite toto želé. Prvýkrát ste ho mohli vidieť vo videu Avon kampaň 9/2016. Konzistencia želé je ako hustý gél, čo spôsobuje to, že sa na pokožku ťažko nanáša a ešte ťažšie sa rozotiera. To ma pri tomto produkte veľmi odrádza. Čo je na želé úžasné, je jeho krásna vôňa granátového jablka a manga. Asi len vďaka tomu ho spotrebujem. 175 ml balenie som v katalógu objednala za 2, 90 €. Osobne by som ho asi neodporúčala a ja sama si ho už viac asi neobjednám.


A čo Vy?
Akú verziu sprchovacieho produktu máte najradšej?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. ja mám tiež tu sprchovaciu penu a podla mna je užasná. Akurát idem k nej písať recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť