štvrtok 25. augusta 2016

Recenzia: Lacné čistiace obrúsky

Ahojte,
dnes som sa rozhodla porovnať lacné čistiace obrúsky na tvár, ktoré nám ponúkajú veľké obchodné reťazce. Ide o cenovo veľmi dostupné obrúsky. Na začiatok musím podotknúť, že ja som doposiaľ obrúsky nepoužívala, takže ich nemám ani s čím porovnať. Vyskúšala som len jednu, o ktorej som Vám písala v tomto článku na blogu. 


LIDL  Beauty Iseree Sensitive Facial Wipes, 25 ks/0, 79 €
Tieto odličovacie obrúsky sú určené na suchú a citlivú pleť. Sú bez parfumov, alkoholu a farbív, čo je určite veľké plus. Aj keď sú neparfumované, majú jemnú, trošku čudnú vôňu. Sú jemne vrúbkované, čo je na pleti trochu cítiť. Nie sú ani príliš mokré, ani príliš suché, ale sú vlhčené tak akurát. Pekne mi pleť odlíčili bez akéhokoľvek začervenania, alebo podráždenia pleti. Hodnotím ich pozitívne a určite by som si ich ešte kúpila.

KAUFLAND Osviežujúce čistiace obrúsky 3v1, 25 kusov/0,55 €
Tieto obrúsky sú určené na normálnu a zmiešanú pleť a obsahujú výťažky z uhoriek, mandľový olej a vitamín E. Dokonca sa na nich píše, že sú vhodné aj pre nositeľov kontaktných šošoviek. Taktiež neobsahujú alkohol. Aj keď tieto obrúsky už majú vôňu, ide o veľmi jemnú takú podľa mňa mydlovú vôňu. Vôňa mi trošku vadí, ale nie je to nič strašné. Obrúsky sú vrúbkované a pri odlíčovaní príjemne pleť masírujú. Taktiež sú vlhčené tak akurát. Dobre mi odlíčili pleť a aj oči, bez akéhokoľvek začervenania, alebo  podráždenia pleti. Po tejto skúsenosti by som si ich bez váhania kúpila znova

TESCO Everyday Value 25 facial wipes, 25 ks/0,79 €
Tieto čistiace obrúsky obsahujú výťažky z aloe vera a harmančeku. Sú zo všetkých troch najviac parfumované, ale voňajú pekne. Majú hladký povrch a pri odličovaní som sa trošku potrápila so špirálou. Pri silnejšou drhnutí sa obrúsok trošku rozstrapkal. Po použití ma jemne štípali oči a aj pleť. Pri ostatných dvoch som mala po použití pocit čistej pleti, no pri týchto z Tesca som až taký pocit nemala. Ako jediné ma nezaujali a viac by som si ich nekúpila. V ponuke som ešte videla aj iné obrúsky, tiež s Tesco označením, tak nabudúce by som asi vyskúšala tie.


Celkovo hodnotím používanie odličovacích obrúskov ako za rýchly spôsob odlíčenia maku-up. Myslím si ale, že pleť neočistia na 100 % a preto ja ich používam iba občas a nie denne.

A čo Vy? 
Používate odličovacie obrúsky?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Odličovacie obrúsky nemám velmi rada. Ešte som nenašla také, čo by ma neštípali v očiach.

    OdpovedaťOdstrániť