utorok 27. novembra 2018

Recenzia: Balea hydratačné produkty na pleť s extraktom z rias, vitamínom E a olivovým olejom

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila recenziu na dva produkty od značky Balea z DM drogérie. Prvýkrát som Vám ich ukazovala vo videu Môj nákup na mojadm.sk (od 1,30 min). Značku Balea mám veľmi rada, kvôli priaznivému pomeru cena - kvalita. Za nízke ceny môžete mať dobré produkty. Možno aj preto som sa rozhodla tento rok pre ich adventný kalendár. Na mojom instagrame @petra_lifeismystyle sa môžete tešiť od 1. decembra na otváranie jednotlivých okienok a na blog Vám potom napíšem recenziu na jednotlivé výrobky z kalendára. Tak a teraz sa vrhneme na produkty, ktoré som už vyskúšala.


 Balea Aqua hydratačný roll-on s extraktom z rias a olivovým olejom
Na tomto produkte najviac oceňujem aplikátor v podobne kovovej guľôčky. Pri nanášaní krému je to veľmi príjemné nielen pod oči, ale ja som si s tým z času na čas prešla aj po celej tvári. Navyše ak si ho dáte do chladničky, tak Vás to ráno pekne prebudí a môže to aj trochu zmierniť opuchnuté miesta pod očami. Krém je neparfumovaný, neštípe v očiach, dobre sa vstrebáva a príjemne hydratuje. Za cenu 2,49 €/15ml je to dobrý produkt a nemala by som problém kúpiť si ho aj opäť.


Balea Hydratačný koncentrát s vitamínom E a olivovým olejom
Balenie tohto hydratačného koncentrátu obsahuje 7 kapsúl. Ja som ich používala 7 dni po sebe každý večer. Jedna kapsula mi stačila na celú tvár a aj krk. V kapsule je číry gél, ktorý sa ľahko rozotieral, dobre a rýchlo sa do pleti vstrebal a navyše príjemne a sviežo voňal. Na pokožke zanechá jemný film, ktorý je na pleti veľmi príjemný. Nemala som pocit že by to robilo nejaké zázraky, ale príjemne sa to používalo a z času na čas to môže byť príjemne oživenie mojej večernej rutiny. 7 kapsúl sa predáva za 1,39 €. 


S oboma týmito produktmi som bola spokojná. Určite nerobili zázraky, ale vzhľadom na ich nízke ceny sú to veľmi dobré produkty. 

Budem rada ak mi napíšete, čo máte najradšej od značky Balea Vy?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Zaujímavéé produkty, nikdy som ich nejako nevidela :) Ja z Balei jendoznačne gél na holenie Aloe Vera, bez toho neviem pomaly existovať :)
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť