streda 16. septembra 2015

Novinka: Lak na nechty s čipkovým efektom

Ahojte,
v poslednom príspevku, resp. videu (Môj Avon Box 12/2015), som Vám ukázala nový povrchový lak na nechty s čipkovým efektom z Avonu. Bola som naňho zvedavá, tak som si s ním hneď nechty nalakovala. Nechcela som si nalakovať všetky nechty a tak som si nalakovala len ukazováky a prstenníky. Myslím si, že s takto nalakovanými nechtami môžete ísť kľudne aj na nejakú oslavu, párty, alebo svadbu a vyzerá to zaujímavo a pekne. Vybrať si môžete z piatich druhov. Ja mám odtieň Pretty Pastels a za 10 ml som zaplatila 2, 90 €.


Ako základný lak som použila lak na nechty s gélovým efektom z Avonu, odtieň Barely There. Je to veľmi príjemná farba laku na nechty a ja ho veľmi rada používam.



A ako si Vy radi zdobíte svoje nechty?
Vaša Petra

1 komentár:

  1. Waw,ten lak je krasny :-)
    Ja som sa v poslednej dobe zamilovala do gellakov

    OdpovedaťOdstrániť