pondelok 28. septembra 2015

Video: Môj Avon Box 13/2015

Ahojte,
v dnešnom videu si môžete pozrieť výrobky, ktoré som si objednala z Avon katalógu kampane 13/2015, ale aj z Avon internetovej ponuky. Keďže som minule dostala dosť výrobkov, nič také dôležité z kozmetiky aktuálne nepotrebujem a preto sú vo videu skôr nekozmetické produkty.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra


Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov Luxe (limitovaná edícia)- odtieň Luxurious Nudes, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Zhusťujúca špirála Big and False Lash - odtieň Black, Avon
Rúž na pery Mega Impact - odtieň Never so Nude, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Racy, Avon

Na sebe mám:
Kaki košeľa - Amisu, New Yorker
Náhrdelník, náramok a prsteň Catalina - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára