nedeľa 20. septembra 2015

Recenzia: Zhusťujúca špirála Big & False Lash

Ahojte,
dnes máme dosť upršanú nedeľu, preto sa Vás budem snažiť rozveseliť novou recenziou na novinku Avon kampane 13/2015:

Zhusťujúca špirála Big & False Lash

Oficiálny popis: Prvá špirála od Avonu, ktorá Vašim riasam dodá efekt dokonalých umelých rias ako zo salónu. Tisícky vlákien rôznych tvarov a veľkostí dokonale priľnú k riasam a dodajú im úžasný objem a hladký vzhľad. Kefka mandľového tvaru nanáša farbu rovnomerne, ľahko sa dostane ku korienkom rias, do kútikov oka a na spodné riasy pre neodolateľný a výrazný vzhľad.


Ak ste si obľúbili špirálu Big & Daring (recenzia tu) pravdepodobne sa Vám bude páčiť aj táto. Mne osobne veľmi vyhovuje. Riasy krásne oddelí, predĺži a pokryje výraznou farbou. Počas dňa sa neotláča, nerozmazáva a odličuje sa lepšie ako špirála Big & Daring. Vybrať si môžete z troch variant: Black (tu mám ja), Brown/Black a Navy.


Kefka je väčšia a je mandľového tvaru, čo mne vyhovuje. Čo sa mi nepáči na špirále Big & False Lash a aj na špirále Big & Daring je to, že po určitom čase, keď začínajú pomaly schnúť, tak trošku riasy zlepujú. To sa mi napríklad so špirálou SuperSHOCK nestalo nikdy. Tá, aj keď je úplne suchá, riasy pekne rozčeše.
Špirálu Big & False Lash si teraz v katalógu 13 môžete objednať za 3, 90 € a navyše si k nej za 1, 00 € môžete vybrať jeden z produktov: Ceruzku na obočie, Upokojujúci korektor, alebo Odstraňovač dlhotrvácneho make-upu.


Na koniec som Vám tu ešte pridala video, ktoré aktuálne môžete vidieť aj v televízii.


A čo Vy?
Vyskúšali ste už túto špirálu?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára