štvrtok 24. septembra 2015

Video: 5 Top ponúk z kampane 13/2015

Ahojte,
vonku máme krásne a slnečné babie leto. Je to moje najobľúbenejšie ,,ročné obdobie". Budem sa snažiť odfotiť Vám aj nejaký outfit, ale dnes tu mám pre Vás ďalšie nové video. Video o najlepších ponukách z Avon katalógu kampane 13/2015. Novinkou tejto kampane je nová špirála Big & False Lash na ktorú som Vám už písala samostatný článok: Recenzia: Zhusťujúca špirála Big &False Lash. Budem rada, ak mi napíšete, čo Vás najviac upútalo v tomto aktuálnom Avon katalógu 13/2015.
Prajem Vám príjemné sledovanie.
Vaša Petra




Odkazy:

Nalíčená som:
Tekutý make-up pre dokonalú pleť s OF 10 Luxe - odtieň Beige Linen, Avon
Krémový korektor Ideal Flawless - odtieň Fair, Avon
Púder Créme Puff - odtieň 05 Translucent, Max Factor
Bronzový kompaktný púder Luxe, Avon
Rozžiarujúci pleťový púder Ideal Luminous - odtieň Revitalized, Avon
Set na úpravu obočia, Avon
Paleta očných tieňov 8 v 1 - odtieň Not so Neutral, Avon
Pump Up Booster vodeodolná očná linka, Miss Sporty
Vodeodolná zhusťujúca špirála Big and Daring - odtieň Black, Avon
Rúž pre plné pery s 3D efektom - odtieň Berry Cute, Avon

Na nechtoch mám:
Lak na nechty Nailwear Pro+, odtieň Racy, Avon

Na sebe mám:
Bordové šaty - Jennifer Taylor (kúpené v Tescu)
Náušnice a náhrdelník - Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára