utorok 6. novembra 2018

Recenzia: Rúž Luminous Velvet, Avon

Ahojte,
písať, no aj fotiť takúto recenziu nie je naozaj ľahké. Zaberie to veľa času a najmä to dá mojim perám poriadne zabrať. Ospravedlňte teda ak rúže nie sú presne nanesené na perách, ale pri Olívii som rada, že som to nafotila aspoň takto. Toľko teda môj výlev :-) a teraz sa už môžme pustiť do samotnej recenzie na nový rúž z Avonu:

Rúž Luminous Velvet


 Ako si na úvodnej fotke môžete prečítať, ide o matný rúž s metalickým efektom. Matné rúže sú v Avone obľúbené a na mojom blogu je recenzia na ne aj najčítanejším článkom. Prečítať si ju môžete na tomto odkaze. Tento metalický rúž je v ponuke v 15 odtieňoch a aktuálne jeden je za cenu 4,99 € a druhý si môžete zakúpiť len za 0,01 €. Rúž má 3,6 g.


Luminous Nude - je teplý svetlo hnedý odtieň. Reálne je viac do bronzova ako v katalógu a tak bude asi skôr vhodnejší pre tmavšie typy. Osobne sa mi tento odtieň naživo nepáči a vyzerá krajšie v katalógu.
Prismatic Pink - v tomto prípade je odtieň s katalógom veľmi podobný. Ide o peknú sýto ružovú farbu.
Rosy Glow - decentná červená farba, vhodná na bežné denné nosenie.


Violet Shine - nádherný sýto fialový odtieň. V katalógu vyzerá tlmenejšie, no reálne ide o krásny a výrazný odtieň. 
Glistening Mulberry - ide o odtieň viac do hneda. V katalógu je skôr hnedo-sivý. Pekný odtieň na denné nosenie.
Red Flash - veľmi pekná teplá tlmená červená farba. Odtieň je identický s obrázkom v katalógu.


Garnet Flare - výrazný až neónovo ružový odtieň s malými modrými čiastočkami. Odtieň vhodný skôr na letné obdobie, alebo na večerné nosenie.
Cocoa Beam - sýta tmavo hnedá farba s jemnými trblietkami. Ide skôr o teplú až neutrálnu farbu.
Gilded Berry - taktiež odtieň, ktorý je identický s obrázkom v katalógu. Veľmi pekný tmavo vínový odtieň.


Môj názor: Široká ponuka odtieňov z ktorých si vyberie každý typ pleti. Jednotlivé odtiene majú krásne a nezvyčajné farby, aké doma ešte možno nemáte. Jemnejšie odtiene sú vhodné na denné nosenie a tie výraznejšie budú určite ideálne na blížiace sa vianočné večierky. Najprv som si myslela, že metalické rúže budú skôr vhodnejšie pre ženy s tmavším typom pleti, ale mne sa veľmi dobre nosili niektoré odtiene. Mojími favoritmi sú odtiene Prismatic Pink, Rosy Glow, Violet Shine a Garnet Flare. Taktiež si myslím, že na metalické rúže je potrebné mať dokonalý biely úsmev, čo ja nemám. Rúže sa dobre nanášali a vydržia na perách vodu aj nejaké ľahšie jedlo. Sú veľmi dobre pigmentované, no napriek tomu sa dobre odličujú. Ja ich za seba môžem určite odporučiť. Oceňujem širokú škálu odtieňov, dobrú pigmentáciu a slušnú výdrž. 

A čo Vy?
Vyskúšali ste už rúž Luminous Velvet?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára