sobota 10. novembra 2018

Video: Sila make-upu - Power of make-up

Ahojte,
nad natočením dnešného videa som uvažovala už dlhšiu dobu. Nevedela som, ako by som Vám ho presne chcela ukázať. Samozrejme pri výraznom make-upe je jeho silu vidieť najviac, no ja som sa rozhodla ukázať Vám takú jemnejšiu verziu. Ide vlastne o moje bežné, denné a najmä rýchle líčenie. Prostredníctvom pár produktov vytvoriť nositeľný a bežný vzhľad. Som zvedavá čo naňho hovoríte?
Prajem Vám príjemné sledovanie. 
Vaša Petra


Odkazy:
Môj instgram: @petra_lifeismystyle

Použité produkty:
Make-up Fit me! Matte+Poreless v odtieni 105 , Maybelline
Korekčná tyčinka Luxe v odtieni Light, Avon: http://lifeismystyle.blogspot.com/2016/03/najlepsie-korektory-z-avonu.html
Práškový fixačný púder Magix, Avon
Lícenka Hot Mama, The Balm
Ceruzka na tvarovanie obočia v odtieni Soft Brown, Avon
Vodeodolný gél na obočie v odtieni 030, Trend It Up: http://lifeismystyle.blogspot.com/2017/10/recenzia-na-produkty-od-znacky-trend-it.html
Ceruzka na oči s 24-karátovým zlatom, Avon (už sa nepredáva)
Rúž pre plné pery Plump It v odtieni Cocoa Kisses, Avon

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára