streda 14. novembra 2018

Aktuálne to naj v mojej kúpeľni

Ahojte,
v dnešnom článku by som Vám chcela predstaviť dva produkty, ktoré aktuálne používam v kúpeľni najradšej. Oba produkty Vám môžem vrelo odporučiť vyskúšať.

Prvý z nich je šampón na vlasy Head&Shoulders Supreme Repair, ktorý som Vám ukazovala vo videu Môj nákup na mojadm.sk (od cca 2,20 min.). Šampón je určený na poškodené vlasy a samozrejme bojuje proti lupinám. Obsahuje argánový olej, ktorý má hĺbkovo hydratovať a vyživiť vlasy od korienkov až po končeky. Ja som z tohto šampónu nadšená. Moje vlasy sú po jeho použití hydratované, hladké, krásne voňajú a navyše sú bez lupín. Ja mám 270 ml balenie a kúpila som ho za cenu 4,19 €. Nájdete ho na tomto odkaze.


Odkedy sa začali vyrábať sprchovacie peny, vždy sa u mňa nejaká nájde. Sprchovaciu penu z Avonu som už jednu mala z línie Planet Spa s výťažkom zo semien stromu Moringa. Recenziu na ňu si môžete prečítať TU. Už sa nepredáva, ale na podobnom princípe funguje aj Vyživujúca sprchovacia pena s makadamiovým olejom z línie Skin so Soft z Avonu. Keďže balenie nie je pod tlakom, ale funguje na mechanickom princípe, tak aj pena nie je úplne tuhá ako napríklad pri tužidle na vlasy. Mne to nevadí, pretože aj tak sa s ňou dobre umýva. Navyše tá vôňa je úplne krásna. Mám pocit, že po jeho použití je moja pokožka nielen pekne prevoňaná ale aj hydratovaná. Tento produkt som si veľmi obľúbila a už som si objednala aj druhé balenie. Za 150 ml balenie zaplatíte cca 4 €.



A čo Vy?
Čo aktuálne máte vo svojej kúpeľni najradšej?
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára