streda 26. decembra 2012

Darčeky od Ježiška :-)

Ahojte,
dúfam, že si sviatky ešte užívate a užijete si aj nasledujúce voľné dni. Ja sa teším, že si oddýchnem, urobím trošku poriadok v kozmetike a ešte hocičo, čo ma napadne. V dnešnom príspevku Vám chcem len v krátkosti ukázať čo som dostala pod stromček tieto Vianoce. Skoro o všetkých daroch som vedela, no najviac ma potešila a prekvapila kulma o ktorej, ako jedinej, som nevedela. No teraz k tým darčekom.
(Fotila som večer takže kvalita je trošku horšia pod umelým svetlom.)

Ako prvé sú čierno - červené šaty F&F. Sú krásne a elegantné.Podrobnejšie Vám ich ešte určite ukážem v nejakom outfite. Možno v silvestrovskom. Druhé je Termo tričko značky Kappa. Dosť ma bolí chrbát, tak hádam keď mi bude teplo tak bude bolieť menej. Ďalej, klasika, papuče. Pekné, ružové s mašličkou.
Najväčším prekvapením bola kulma na vlasy značky Remington. Už sa teším ako ju vyskúšam a určite sa s Vami o to podelím.


 Samozrejme bižutéria nemohla chýbať:-) Náušnice a náhrdelník som Vám už ukazovala. Hodinky mám v dámskom prevedení a v pánskom má môj priateľ. Oboje sa mi veľmi páči. Oboje som si kúpila sama. A oboje sú z Avonu.


Ale Vianoce nie sú iba o darčekoch. Nezabudnite, že počas celého roka sa môžete stretávať so svojimi blízkymi a obdarúvavať tých, ktorých máte radi. Stačí len bozk a objatie. 
Majte sa krásne
Majte sa radi
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára