pondelok 31. decembra 2012

Rok 2012

Ahojte,
posledný príspevok by som chcela venovať zhrnutiu roku 2012. V tomto roku som začala blogovať a toto je môj 70 príspevok. Obľúbené príspevky si môžete pozrieť na pravej lište. Najviac sa Vám páčil TENTO. Do tejto chvíle má môj blog 4 751 pozretí, 81 komentárov a 24 pravidelných čitateľov.
Možno pre niekoho sú to nízke čísla, ale pre mňa znamenajú veľa a veľmi si vážim vašu pozornosť. Dúfam, že aj naďalej sa Vám môj blog bude páčiť. Ja som si v Novom roku povedala, že možno skúsim natočiť nejaké video:-) Mali by ste záujem? Taktiež pripravujem pár nových rubrík. Teším sa na rok 2013, dúfam, že mne aj Vám prinesie samé pekné a nové veci.

Prajem Vám veľa zdravia a šťastia do Nového roka 2013, aby bol úspešnejší ako ten minulý a aby sa Vám splnili všetky predsavzatia.      
        S láskou Vaša Petra :-)

Január

 Február

Marec

Apríl

Máj

Jún

Júl

August
 September

Október

November

December


1 komentár:

  1. video by bolo super :) aj tebe prajem vela zdravia a štastia do noveho roku ! :))

    OdpovedaťOdstrániť