sobota 29. decembra 2012

Recenzia na Solutions Winter

Ahojte,
dnes Vám prinášam recenziu značky Solutions Winter z Avonu. Ako už z názvu vyplýva, ide o kozmetiku určenú na zimné obdobie. Výrobky obsahujú vitamín B, ktorý je známy vďaka svojim hydratačným účinkom. Všetky výrobky sú navyše hypoalergénne. Ja som si objednala všetky produkty v sete, pri ktorom bola ešte aj kozmetická taštička, za 9, 90 €. Cenovo to bola výhodná ponuka, až na... no to sa dozviete, keď budete čítať ďalej.
Sada obsahuje tieto výrobky:

Ochranný denný krém s OF15 Winter
Krém vonia pekne, je mierne ružový a obsahuje ochranný faktor 15. Má revitalizovať pleť a dodať jej zdravý, rozžiarený vzhľad. Ja som s ním spokojná. Ešte čo by som dodala, tak  sa mi veľmi páči obal, aj krabičiek, aj samostatných výrobkov.


Vyživujúci nočný krém Winter
Krém je biely a konzistenciou je hustejší ako denný. Mám veľmi rada takéto krémy a som s ním nadmieru spokojná. Zanechavá pleť hydratovanú, hladkú a jemnú. Povedala by som, že je o trošku lepší ako denný.


Čistiaci pleťový gél Winter
Tak a do tretice, katastrofa. Krémy sú dobré, ale tento gél, ako keby nebol ani z tejto sady. Má čistiť a upokojovať pleť. Na ruke mám naľavo gél a napravo po rozotretí. Má sa napeniť v rukách a aplikovať na navlhčenú tvár. To je všetko fajn, ale po chvíli začne gél akoby vysychať a keď ho zotriem tak pleť je celá napätá a je to veľmi nepríjemný pocit. Takže tento gél, po mojich skúsenostiach, vôbec neodporúčam.


Záver: Až na čistiaci gél, s denným aj nočným krémom som spokojná. Na zimné obdobie je to určite tá správna starostlivosť o pleť, keďže veľkou zmenou teplôt, pleť trpí. Kozmetická taštička je dobrá a pekná a zmestia sa do nej aj štetce.
Ak by ste mali o krémy záujem, určite využite ponuku v AVON katalógu 1/2013, kde sú krémy v ponuke za  2,90 € (strana 102).
Ešte dodám, že Avon má vynovenú internetovú stránku so zaujímavými článkami. Je tam aj horoskop na rok 2013, rôzne zaujímavé články a informácie o produktoch. Veľmi sa mi páči, tak Vám pridávam odkaz aj na ňu: http://www.avon.sk/PRSuite/home_page.page#/home
Užívajte si posledné dni v tomto roku.
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára