nedeľa 30. decembra 2012

Mrazivé líčenie

Ahojte,
dnes Vám prinášam pár tipov ako sa namaľovať v zime. Niektoré ženy nemajú modrú farbu na viečkach v obľube. Ja si myslím, že si len treba nájsť ten správny odtieň modrej. Ja mám modrú farbu rada. K modrým tieňom by som potom odporúčala už iba jemne ružové, alebo telové pery, aby to potom nepôsobilo lacno.
Ja som použila modrú z paletky 120 očných tieňov. A teraz už k samotnému líčeniu.
Základom je použiť dobrý hydratačný krém, keďže je pokožka v tomto období namáhaná. Ja som použila krém z minulého príspevku Ochranný denný krém s OF15 Winter. Potom je na rade make-up, ktorý si kľudne môžte dať v hrubšej vrstve ako ochranu pred zimou. Ja sa v zime veľmi nepudrujem, iba ak T-zónu. Na líčka som použila tekutú lícenku, aby som líčka púdrovou zbytočne nevysušovala. Potom už iba špirálu.




A teraz sa už dostávam k produktom, ktoré som Vám chcela ukázať. 
Na oči som ešte použila Ceruzku na oči Diamonds v odtieni Sparkling Silver z AVONU. Je to pekná, šedá farba s jemnými trblietkami. Krásne sa s ňou maľuje, môžete si vybrať ako intenzívne chcete, aby ju bolo vidieť a výdrž je neskutočná. Drží celý deň, až do odmaľovania.
Druhý obľúbený výrobok je Rúž Ultra Colour Rich v odtieni Pout Cream, tiež z Avonu. Rúž je hydratačný, pery vyhladzuje. Obsahuje vitamín E a jojobový olej. Mám ho v krásnej, jemne ružovej farbe. Ako je vidieť na fotke, mám ho už len trochu a preto uvažujem, že si kúpim ešte jeden.
Na zmrznutej ruke mám nový prsteň Lucetta z AVONU.


 Ešte jeden detail líčenia, tesne pred odchodom do práce.


Majte sa krásne
Vaša Petra

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára